Senarai Blog Saya

Ahad, 29 September 2013

Produk Munif Hijjaz

Hari ni saya nak mencari peminat - peminat Produk Munif Hijjaz...teng...teng...teng... Ada ke ye diluar sana  mereka - mereka yang saya cari...

Siapa yang tidak kenal dengan Kumpulan Nasyid unggul di Malaysia ni kan... Lupa?????  tidak mengapa...mari saya perkenalkan...


 
Ha.... inilah dia orangnya... Dahulu menyertai kumpulan Nasyid bernama Hijjaz, dan sekarang beliau megeluarkan pelbagai produk wangian, minuman, malahan untuk kenderaan serta rumah  juga. Hebatkan beliau.
Inilah diantara produk - produk beliau yang begitu mendapat sambutan hangat dikalangan masyarakat khususnya di Malaysia.
 
perfume kereta @ rumah
 
susu kambing
 
kopi
 
kek lapis
 
dan pelbagai lagi produk keluaran Munif Hijjaz ... dan antara produk Munif Hijjaz yang paling laris ialah ...
 
 
 
tidak seperti perfume biasa aromanya...aduhhhh memikat sesiapa jua yang mencubanya... boleh di gantung didalam kereta , rumah, pejabat atau dimana sahaja mengikut kesesuaianya... didatangkan dalam botol 14ml  yang comel dan mampu bertahan selama 3bulan.... hanya rm15 sahaja. Cara nk guna cukup mudah, buka penutup kecil yang ada didalam penutup kayu, tutup kembali dengan penutup kayu dan tongengkan sahaja. Sedia untuk digunakan...mudahkan...
 
jika berminat untuk mendapatkan produk Munif Hijjaz boleh hubungi saya :
Rogayah Musa - 019-6449144 @ 013- 2494873
COD sekitar Kajang, Seri Kembangan, Hulu Langat dan yang kawasan berhampiran...
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan