Senarai Blog Saya

Sabtu, 14 September 2013

Hindari Kanser

Assalammualikum....

                        Mendengar khabar seorang sahabat akan menjalani pembedahan untuk membuang payudara sedikit sebanyak membuatkan saya berasa sayu dan hiba. Manakan tidak sahabat yang dulunya pernah menjadi rakan rumah sewaan suatu ketika dahulu mendapat penyakit yang digeruni oleh semua orang. Ianya hadir tanpa memilih rupa paras , jantina atau latar belakang .

Bagai sukar dipercayai di sebalik wajahnya yang ceria tersembunyi beribu luka. Saya merasakan diri ini terlalu kerdil disisi Illahi. Bagaimana jika saya berada ditempat beliau? Adakah saya setabah beliau? Saya menginsafi diri dan memanjatkan kesyukuran pada yang maha kuasa kerana tidak diberi ujian yang tidak mampu saya tanggung.

Disini lahir rasa kesedaran betapa pentingnya kesedaran kita terhadap penyakit yang bergelar KANSER! . Adakah anda tahu, peratus bilangan kanser menyerang dikalangan wanita di Malaysia?
 
Lihat sahaja carta diatas...begitu menakutkan bukan? Pengetahuan mengenai kanser seharusnya kita semai didalam diri kita sendiri. Pemeriksaan payu dara juga wajib kita lakukan sendiri atau boleh juga mendapat khidmat dari pakar - pakar kesihatan yang lebih arif. Disini saya paparkan bagaimana untuk membuat pemeriksaan payu dara sendiri.
 
 
Untuk mejaga kesihatan cara pemakanan juga harus dititk beratkan dan jangan dipandang remeh. Disamping itu juga jangan lupa amalkan supplement - supplement kesihatan untuk menjaga tubuh badan dengan lebih baik. Anda boleh mencuba Alpha Lipid Life Line dan Omega QoQ-10.
 
 

 photo alphalipid.jpg
 
 
 
 
 
 
 
Kedua - dua produk ini mempunyai keistimewaanya yang tersendiri, dan sangat - sangat digalakan untuk mereka menghidap kanser diperingkat awal kerana ia mampu untuk mematikan sel - sel kanser . Ianya bukanlah khusus untuk pengidap kanser sahaja, tidak kira apa jua yang berkaitan dengan masaalah kesihatan ianya dapat diselesaikan dengan berkesan jika diamalkan secara konsisten dan dijadikan amalan seharian.
 
Berminat untuk mendapatkan produk ini anda bolehlah menghubungi saya Rogayah Musa di talian 019 - 6449144 / 013 - 2494873 @
melalui Email rogayahmusa@gmail.com.
 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan