Senarai Blog Saya

Rabu, 11 September 2013

Menfaat Pelaburan

wah... huru hara betul hidup sekarang... terkejar kejar mana satu nak wat dulu pun tak tau...ha..ha... Orang nak berblog awak pun nak gak ada blog... tak nak kalah...Orang lain blog cantik je tersusun blog aku??? Hai...Rogayah Musa apa lah yang sedang kau buat ni...(bermonolog sendiri)...ha..ha..

Assalammualaikum teman teman... Sambil layan lagu GABAN datang plak aidea nk mencoret sesuatu... Maaflah ..dah lama tidak berkongsi tentang pelaburankan... produk kesihatan pun sama.... untuk apa kaya kalau kita tidak sihatkan?



Hari ini saya nak sambung berkenaan menfaat malabur secara Islam...

Kecairan

Unit Amanah Patuh Syariah membenarkan anda membeli dan menjual pelaburan anda dengan senang dan pergelutan minimum.Para pelabur akan menerima hasil penebusan mereka dalam tempoh 10hari.
Bagi ahli - ahli prioritikami iaitu Mutual Gold dan Mutual Elite,  hasil penebusan akan diterima dalam tempoh 2 hari niaga.

Kemudahan dan kemampuan

Pelaburan andah boleh dimulakan dengan hanya RM1000 dan pelaburan tambahan minima senayak RM100 sahaja...

Pendedahan Pelaburan

Unit Amanah Patuh Syariah membolehkan anda mempelbagaikan pelaburan anda dan menikmati pendedahan kepada kelas kelas asset patuh Syariah dan / atau Negara Negara berlainan.

Pengawalan
Unit Amanah Patuh Syariah adalah dikawalselia oleh Suruhanjaya Sekuriti untuk melindungi kepentingan para pelabur.

Menfaat pulangan berganda

Unit Patuh Syariah memberi anda peluang melabur semula pendapatan / pengagihan untuk mengumpul kekayaan.

Kita berhenti disini dahulu ye...nanti sambung lagi....

Terlampau banyak benda nak dikongsikan disini, namun tak dapatlah saya bercerita terus disini..Takut nanti ramai yang bosan plak.

Berminat bley hubungi saya Rogayah Musa 019- 6449144 atau email saya rogayahmusa@gmail.com..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan