Senarai Blog Saya

Selasa, 1 Oktober 2013

Hapuskan Athma (asma / lelah)

Assalammualaikum...syukur pada illahi atas segala limpah nikmat kurniaanya... Cepatnya masa berlalu dalam tidak sedar Oktober sudah pun menjelma.Usia jua semakin meningkat searus dengan beredarnya waktu... Bagaimana dengan kesihatan anda... sudahkan anda mengamalkan pemakanan yang berkhasiat disamping mengambil suplement suplement untuk kesihatan luaran dan dalaman anda?..

Teruja untuk saya kongsikan kepada anda suplement yang telah saya amalkan bermula dari Febuari 2012... Saya memang mengalami masaalah penafasan ( ASMA). Sejak bila saya kurang ingat lah plak.. ha..ha... Setiap malam saya kurang mendapat tidur yang berkualiti kerana dada saya akan mengeluarkan bunyi berdecit- decit yang sememangnya mendatangkan ketidakselesaan semasa tidur. Saya memang bergantung ubat yang bernama VENTOLIN 4mg yang akan saya ambil setiap minggu di klinik panel.(mujur ada klinik panel)...

Anda tahu apa kesanya dengan mengambil ventolin ni? Erm... Rasa mengantuk dan tentunya memang sukar untuk mencelik kan mata di waktu pagi. Sampai satu masa bila saya mempunyai cahayamata dan dia jua mendapat penyakit sama seperti saya, membuatkan saya terfikir.. sampai bila anak kecil dihadapan mata saya ini akan menyedut gas diklinik bila mengalami batuk dan selsema? Usai menyedut gas badanya akan lemah dan terus tertidur kesan dari pengambilan gas tersebut.

Ikhtiar saya berakhir apabila saya menemui Alpha Lipid Life Line produk keluaran Syarikat New Emage...Syukur lahamdulillah saya dan anak telah bebas dari penyakit asma dan memang sudah lama tidak ke klinik mengambil ubat asma dan menyedut gas.

 
Cubalah.... In sha allah anda pasti akan merasai perubahan jua... Bila penyakit datang bukan wang lagi yang menjadi ukuran... Ini juga satu pelaburan... PELABURAN KESIHATAN....ha..ha..
 
Untuk maklumat lanjut boleh lah hubungi saya:
ROGAYAH MUSA - 019-6449144 @ 013 - 2494873
 
Wassalam....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan