Senarai Blog Saya

Selasa, 3 September 2013

test market je

Assalammualaikum...

Sambil2 berkongsi mengenai simpan dan pelaburan saya nk test gak market kalau2 ada sesiapa yang berminat nk mencuba produk2 yang saya yakin keberkesananya , kualitinya dan yang penting halal 100%...sebagai penguna kita dilindungi insurans bernilai rm38juta kalau terdapat kesan terhadap pengunaan produk ni...jeng..jeng......

Tapi......syaratnya produk ni mesti dibeli melalui agen yang berdaftar macam saya tau...no toko2 jamu...k....

Mungkin ada yang tau mengenai produk ni, mungkin tau lama dah...mungkin tau n wat2 x tau sudah....ubatkan banyk....he..he,. Jgn u alls... mencegah lebih baik mengubati tau...sampai bila nk mkn ubat je...kalau ubat lg bnyk dr nasi mcm mane tu....

Produk ni merupakan suplement makanan kesihatan...bukan REPLACEMENT ye...ingat....SUPLEMENT... iaitu makanan tambahan untuk kesihatan...nk tambah sihat gunalah produk ni...in shaa allah...amat2 berkesan...saya sendiri mengunakanya untuk kesihatan saya dan anak yang berumur 4tahun... kami ada keturunan asma@lelah...dulu klinik mmg wajib pergi setiap 2 bulan...sedut gas la apa lg...skrg kalau pergi klinik sbb malas nk pergi kerja je...ha..ha.. jgn folow yg x baik ye...folow yang baik2 jew...

Ada juga dikalangan testimoni yang mengidap penyakit yang perempuan mcm saya takut sekali....KANSER......ha..sape yang tak takutkan....tapi boleh sembuh ngan mengamalkan produk ni.... memang menakjubkan...demi allah.... itu yang membuatkan saya teruja untuk mengamalkan produk ni... saya x kata beliau sembuh dari kanser kerana produk ni ye....kita hanya berusaha...Hanya allah lah penyembuh segala penyakit...ku fayakun.... beliau pun berusaha untuk sembuh dengan mengamalkan produk ini secara konsistan disamping doa dan tawakal pada allah... hasilnya beliau sembuh 100% dan kanser juga sudah tiada...

Alhamdulillahkan... nk tau produk apa.??

TARRAAAAAAAAA



Inilah produk supperr gilerrr yang saya maksudkan tadi...kalau sesiapa berminat nak tau lebih lanjut, atau nak memilikinya pm la saya...

Harga bukan ahli RM180.00
Harga Ahli RM 150.00
Postage Rm 6.00 
1 tin untuk penggunaan selama SEBULAN ye...
Cara pengambilan cukup mudah, hanya campurkan 2 scoop Alphalipid Bersama 150ml/ 200ml air sejuk / mineral dan goncang didalam bekas bertutup sehingga sebati.
Diambil /sesuai diminum pada waktu pagi ( sebelum sarapan ) semasa perut kosong.

kalau berminat boleh hubungi saya Rogayah Musa di talian:

019- 6449144 @ 013-2494873 bley wassup# wechat# sms @ email ke rogayahmusa@gmail.com

ok... Saya hanya sekadar berkongsi dan moga kita  mendapat menfaat bersama.....

                                                                   Wassalam...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan