Senarai Blog Saya

Rabu, 9 Oktober 2013

PELABURAN KESIHATAN

Assalammualaikum dan salam sejahtera pada semua pembaca .. serta jutaan terima kasih kerana sudi berkunjung ke laman blog saya ini... Besar harapan saya semoga apa yang dicoretkan dapat memberi berjuta ilmu dan menfaat kita bersama.

Disamping menjaga kesihatan kita juga mesti pelabur yang bijak juga. Pelaburan tidak tertumpu hanya pada simpanan sahaja. Mengamalkan kehidupan yang sihat jua merupakan pelaburan yang bijak . Bersetujukah anda dengan ayat saya td?...



Tahukah anda dengan menjaga kesihatan boleh membantu kita mengurangkan kos perubatan? Perubatan merupakan kos yang besar pada zaman sekarang. Perubatan juga merupakan salah satu dari pelaburan tanpa kita sedari. Semakin besar penyakit samakin besar juga kos perubatan yang terpaksa kita laburkan.




Salah satu dari pada pelaburan perubatan yang akan kita laburkan suatu hari nanti ...Penyakit jantung. Jika kita tidak menjaga pemakanan dan kesihatan dari sekarang tidak mustahil pelaburan terbesar kita akan berada disini...

Bagaimana kita mampu mengurangkan risiko ini?

Saya berasa bukan hanya saya malahan kita semua patut mengambil supplement - supplement sampingan kerana kita sendiri tidak tahu sama ada khasiat pemakanan yang kita makan setipa hari  mencukupi atau tidak. Saya sendiri mengalamalkan Colustrum  susu Alpha lipid Life Line sabagai minuman wajib setiap hari. Kenapa saya mengambil Colustrum ini?..

ALPHA LIPID LIFELINE, Colostrum TERBAIK DUNIA. Sangat sesuai untuk semua golongan daripada BAYI hinggalah TUA, KAYA dengan BAHAN PEMULIH PENYAKIT!!!.

Berfungsi ,bertindak dengan PANTAS membersih, memperbaiki, menyembuh, memperbetulkan semua hormon-hormon, sel-sel yang kurang baik, rosak, lemah dan kurang upaya.

Saya begitu berterima kasih kepada seorang sahabat kerana memperkenalkan saya dengan produk yang begitu hebat ini... Bukan saya sahaja malahan permata hati saya Isqandar Zulqarnain juga saya berikan supplement yang sama... Dan hari - hari kami sekarang semakin indah ...Syukur Alhamdulillah...

Kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit dan jadilah pelabur yang bijak untuk diri sendiri, keluarga dan orang - orang tersayang di sekeliling kita.

Terima kasih.

Hubungi saya Rogayah Musa ditalian 019- 6449144 @ 013- 2494873 / Email ke rogayahmusa@gmail.com untuk produk dan maklumat lanjut.

 

 
 




Tiada ulasan:

Catat Ulasan