Senarai Blog Saya

Jumaat, 13 September 2013

Simpanan di hari tua

Assalammualaikum semua...

Terasa pantas masa berlalukan..? Sekarang pun bulan September semakin rakus melebar sayapnya mencari bulan Oktober...Terasa juga usia semakin bertambah setiap detik. Terfikir diminda ` Bagaimana kehidupan kita di hari tua'

Pernahkan anda terbaca atau melihat sendiri artikel ini di dada akhbar? Apakah perasaan anda bila melihat artikel ini? Sudahkah anda bersedia menghadapi hari tua anda nanti?
 
 
 
 
Semoga Allah swt tidak memberi kita ujian hidup sebegini bila tiba di usia emas nanti.
 
Saya menyeru kepada semua pembaca mulia di luar sana buatlah pelaburan yang bijak dari sekarang.
Terlalu banyak cara untuk anda membuat simpanan atau pelaburan yang penting sila pastikan skim pelaburan anda berdaftar dan jangan mudah terpedaya dengan mereka yang menjanjikan pulangan yang lumayan dalam masa yang pantas. Semoga anda semua mendapat ikhtibar dan terbuka pintu hati untuk membuat simpanan dan selamat menjadi pelabur yang bijak.
 
Berminat ingin mengetahui lebih lanjut boleh hubungi saya Rogayah musa di talian 019- 6449144 / 013- 2494873 @ Email rogayahmusa@gmail.com.
In shaa allah saya akan cuba membantu anda sedaya upaya saya...Sekian terima kasih...
 
Wassallam....
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan